30 Ağustos 2010 Pazartesi

Javad Soleimanpour-pastel boya ile harikalar yaratan ressam-sanatçı


http://www.sevensanatgalerisi.com/TR/anasayfa.asp?gorev=galeri&id=#2

sanat denince ,güzel olan her türlü sanat  dalı ilgi alanıma girer,resim en çok ilgi ve sevgi duyduğum sanat dalıdır.Suluboya  resmin yeri ayrıdır benim için ,ama pastel ve yağlıboya resimleri de iyi yapıldığı zaman beğenerek izlerim.Javad Soleimanpour'un bu pastel boya resimlerine de hayran kaldım ve sizlerle de paylaşmak istedim.inşallah bu yıl onun öğrencilerinden olmayı hedefliyorum,tabiiki kısmet olursa...kendisini bu harika resimlerinden dolayı kutluyorum...





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

8 yorum:

  1. suluboya yı çok sevdiğini biliyorum ablacım.bu tablolar gerçekten harika özellikle kızlar canlı gibi yapılmış.resim gerçekten çok büyük bir yetenek.bu ifadeleri vermek,bu canlılığı yakalamak bana imkansız gibi gelsede demeekki yetenek olunca oluyor.

    YanıtlaSil
  2. gerçekten müthiş resimler. ressamı tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  3. senin tarzına çok yakın, çok güzel çalışmalar, pastel boya ile buunlargerçekleştirmek çok güç olmalı

    YanıtlaSil
  4. muhteşem resimler: hayran kaldım, ama senin resimlerinde bunlarla eşdeğer. stil aynı çok beğendim, sanatın her dalı çok güzel: sanatçı olmak bambaşka güzel.

    YanıtlaSil
  5. ben bir sanatcı olarak hayran oldum müthiş sanatbu kısa yoldan tuval karalayanlar beğenmeye bilir

    YanıtlaSil
  6. yaa neresi muhteşem sinir krizi geçircem len gerizekalı bunlar iğrenç berbat resimler ayrıca bunları birisi çizmiş olamaz

    YanıtlaSil
  7. sanattan anlamayanlar lütfen resimlere bile bakmasın bunlara iğranç diyenler hayatlarında sadece basit tahta boyalarla yaptıkları resimleri gördükleri için bunlara iğrenç demeleri çok normal diyeler ise anormaldır beğenenlere çok ama çok teşekkürler öbürlerine ise diyecek tek lafım yok sadece kendilerine acıdım

    YanıtlaSil